Τριήμερο στο Λουτράκι Κορινθίας

Η πόλη του ΛουτρακίουΞεκινήσαμε τη βόλτα μας από την Αθήνα με προορισμό το Λουτράκι, με σκοπό να περάσουμε ένα διήμερο χαλάρωσης στην περιοχή. Καλύψαμε την απόσταση Αθήνα – Λουτράκι σε μια ώρα περίπου και καταλύσαμε σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης. Το βράδυ της Παρασκευής αποφασίσαμε να το περάσουμε χαλαρά βολτάροντας στον παραλιακό πεζόδρομο της πόλης όπου και απολαύσαμε το βραδινό μας φαγητό σε ένα από τα πολλά εστιατόρια που βρίσκονται στον συγκεκριμένο χώρο.

Την επόμενη μέρα αποφασίσαμε να μην απομακρυνθούμε πολύ από την περιοχή, αλλά να γνωρίσουμε τις Μονές που βρίσκονται πάνω από το Λουτράκι, την Περαχώρα, την λίμνη της Βουλιαγμένης και τον αρχαιολογικό χώρο του Ηραίου. Η πρώτη Μονή που γνωρίσαμε ήταν αυτή του προφήτη Ηλία. Πραγματικά επιβλητικό μοναστήρι με ωραίο περιβάλλοντα χώρο. Ωστόσο, το μοναστήρι που πραγματικά είχε συγκεντρώσει πλήθος κόσμου ήταν αυτό του Όσιου Πατάπιου, καθώς όταν φτάσαμε εκεί αντικρίσαμε τουριστικά λεωφορεία και έναν μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων παρκαρισμένα στην άκρη του δρόμου. Πάντως, το σπήλαιο του Μοναστηριού και η απίστευτη θέα της περιοχής από ψηλά μας αντάμειψαν για τον κόπο που κάναμε να έρθουμε μέχρι εδώ.

Αρχαιολοκός Ναός κοντά στο ΛουτράκιΣειρά είχε το χωριό της Περαχώρας, το οποίο μας φάνηκε απελπιστικά ήσυχο με αποτέλεσμα να το προσπεράσουμε σχετικά γρήγορα Επόμενο «σταθμό» στην περιήγησή μας αποτέλεσε η λίμνη της Βουλιαγμένης. Το μέρος πραγματικά μας κέρδισε καθώς το νερό, τα βουνά και η ηρεμία της περιοχής, δημιουργούσαν μια πραγματικά υπέροχη εικόνα. Έτσι αποφασίσαμε να χτυπήσουμε ένα ουζάκι σε ένα από τα παραλίμνια μαγαζιά. Μετά το φαΐ κατευθυνθήκαμε προς τον αρχαιολογικό χώρο του Ηραίου. Πραγματικά, ο συγκεκριμένος αρχαιολογικός χώρος είναι ένας από τους πιο καθαρούς και ωραίους που έχουμε δει σε ολόκληρη την Ελλάδα, ενώ ορισμένα από τα μνημεία του, όπως η αρχαία δεξαμενή, είναι αρκετά εντυπωσιακά. Αφήνοντας τον αρχαιολογικό χώρο, αποφασίσαμε να φτάσουμε ως τον φάρο του Πολεμικού Ναυτικού, ο οποίος βρίσκεται ακριβώς πάνω από το Ηραίο. Η θέα από εκεί είναι πραγματικά εκπληκτική και μας κράτησε στο σημείο για αρκετή ώρα. Μια απότομη καταιγίδα μας ανάγκασε να αποχωρήσουμε από τον χώρο και να επιστρέψουμε στην πόλη. Το βραδάκι κάναμε μια σύντομη επίσκεψη στο καζίνο του Λουτρακίου όπου και δοκιμάσαμε για τα…τυπικά την τύχη μας.

Την Κυριακή παραμείναμε στην πόλη του Λουτρακίου προκειμένου να απολαύσουμε τον καφέ μας δίπλα στους καταρράκτες της πόλης. Ο χώρος έχει διαμορφωθεί αρκετά καλά από τον δήμο, ενώ στα θετικά των καταρρακτών συμπεριλαμβάνουμε την ύπαρξη χώρου στάθμευσης και την πολύ φιλική εξυπηρέτηση στο καφέ. Πριν επιστρέψουμε στην Αθήνα απολαύσαμε το μεσημεριανό μας, για άλλη μια φορά, στην παραλία της πόλης και επισκεφτήκαμε το δημοτικό άλσος που βρίσκεται στο πίσ?? μέρος της πόλης. Αν και η τοποθεσία και το πολύ πράσινο του άλσους μας άρεσε, πιστεύουμε πως τα ζωάκια που ζουν στον χώρο του άλσους, θα έπρεπε να ήταν πιο φροντισμένα.

Χαλαρώσαμε, διασκεδάσαμε, είδαμε ενδιαφέροντα μέρη και γενικότερα περάσαμε ένα πολύ ωραίο διήμερο χωρίς ιδιαίτερο κόστος και ταλαιπωρία. Σας το προτείνουμε ανεπιφύλακτα!!